Norrköping

Var i Norrköping förra helgen. Hade hellre velat åka ner den här helgen eftersom det är sugustifest men det går inte eftersom jag jobbar fredag-fredag...usch.. En hel vecka i sträck..
Iallafall... i Norrköping tog vi det ralativt lugnt.. På lördagen åkte hela familjen ner till Söderköping för att grilla med Lotta.Tomas,Johanna & Robin.. Träffade Viktoria och Kenny oxå..
Kom tillbaka till lägenheten vid 19.30 då var det bara o kasta barnen i säng.. Sen drog jag till Palace vid 23.30 med dom vanliga typ... Kom hem typ 2.30.. Men svo ändå till 11 på söndagen utan att vakna en enda ggn..Superskönt, det behövdes verkigen efter dessa veckor som varit..
Åkte ut till mormor o morfar i kolmården innan vi åkte hem till Stockholm.. Men med min otur så fick vi naturligtvis sitta i typ 1 timmes kö vid Södertälje, kom hem vid 19.30... Då var jag trött..Det var så hett i bilen..
Somnade gott på kvällen men var inte alls lika pigg på morgonen när det var jobbtime..

Idag när ja kom hem från jobbet var Oliver jättevarm.. 39.4 i feber... Tänkte bara att- Nej, inte några dagar innan dagis börjar igen.. MEN kom på att han faktiskt tog spruta för 8 dagar sen..Den kunde man få väldigt hög feber, svullna körtlar och sjukdomskänsla av 7-10 dagar efter att man tagit spruta, däremot kunde det ta ett bra tag innan det går över.. Men ja hoppas verkligen att han är bra på söndag.. *håller tummarna*

Annars är allt som vanligt, barnen är rastlösa o gnälliga varje dag när ja kommer hem från jobbet, dom behöver verkligen komma iväg till skola o dagis igen på måndag...

Matilda är ju så sur för att Foffe fått åka ensam med mig o bada o spela golf..Nu vill hon göra nåt.. Så imorrn ska jag o Matilda åka till Alma och hälsa på.. Eller åka sa vi inte, vi ska promenera på matildas begäran..

Har iaf fått schema för ett tag framöver nu.. Det känns bra..

PS Vår hemtele har ballat ur totalt.. Den fungerar när den själv vill så om den inte funkar så prova typ efter 1vecka så kanske den fungerar ;) Näevars.. fxar den var o varannan dag men så helt plötsligt när ja ska använda den upptäcker jag att den inte funkar.. Kanske inte så konstigt att ingen ringer mig längre då??? DS

Dags att hoppa in i duschen, behövs efter den här dagen med värmebölja, kvav luft, spöregn (med betoning på SPÖ) och ett hejdundrande åskoväder...

See Ya


Bumbi på palace

image304

Bumbi & Madde på g till palace

image305

Matilda försöker gömma såpbubblorna så ingen ska se att hon tagit dom

image306

Thessa på palace

image307

Bumbi o Madde, lite lagom roade, eller?!?!

image308

Madde blandar till en go grogg

image309

Kommentarer
Postat av: Madde

mm Söta vi är då.. ha ha ha.. Usch usch;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback