oj

Det var länge sen jag skrev här..(igen)
Har inte gjort så mycket sen sist..
Har varit hemma med sjuka barn några dagar i veckan Oliver har haft feber och öroninflammation så han har ätit pencillin och sen har barnen haft löss.. BLÄ!!!!.
Idag Handlade till kräftskivan jag ska ha ikväll..Med hattar o hela baletten.. haha..
Ja ska nog ta lite kort på grannarna o lägga ut här imorgon..hihi...
Men Pierre surpuppa ska inte vara med... Han bantar! Men han ska sitta brevid o dricka vatten.. haha
Åkte och hämta Linda sen så vi åkte till IKEA,Mio och Asko...Köpte inget alls..Men det är svårt att gå till ikea utan o handla,men det gick..hihi. Skulle tanka oxå men jag är lite klen så ja orkade inte få upp tanklocket..haha

Nästa helg åker vi till svärmor i Gävle.. Får se hur det går att hitta dit..
Gick ju inte så bra förra helgen när jag skulle hämta malin vid tåget..

Har fått en hittekatt oxå,men vi ska bara ha henne denna veckan, har inte hört nåt från ägarna än..
Så vi lämnar henne till något katthem..
Hon är såå söt och gosig..en jättesnäll kissekatt..
Men barnen vill så gärna ha henne kvar...

Igår var jag med Christoffer i skolan.. Han började 1an.. Helt sjukt vad det går fort.. Kommer  ihåg när han va liten fis.. Efter uppropet i skolan åkte jag till KK och träffade Nettan..Gick o storhandla och det var verkligen STORhandling, fy sjutton.. Men det är skönt att ha mat hemma:)

Nu är min lilla bebis helt rakad... Stackars mammas bebis.. Han ser så stor ut nu ju.. Vill ju att han ska vara bebis läääänge till fast han är 1 1/2 år... hihi..
Men det växer ju ut, problemet är att när vi rakade foffe första ggn fick han jättetjockt hår.. Vill inte att oliver ska ha det.. Pierre vill raka matilda, gissa om hon skrek i högan sky.. Hon som vi inte ens får klippa luggen på.. Hon är så stolt över sitt hår... Hon vill ha lika samma lugg som mamma (lika långt som håret)

Ska snart åka o hämta Foffe men måste städa lite i badrummet först.. Förstår inte hur barnen lyckas få tandkräm i preci hela handfatet.. NASTY

Bye Bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback