Barnvakt

Imorse ringde min kl 6.25....
Och kl 6.30 kom Emma och Oliver hit..
Dom skulle vara här idag eftersom både Susanne o Julle jobbade, så man kan säga att min dag har varit lång och intensiv.. Men över lag så har det faktiskt gått ganska bra..

Åkte hemifrån vid 14.30 och åkte till MC med barnen och sen åkte vi och hämtade Pierre på jobbet eftersom jag ville prova min gps, men den valde den vägen jag brukar åka så det spela ingen roll...
Men imorrn får ja använda den igen när ja ska till en kompis som ja inte hittar till eftersom ja inte varit o hlsat på sen dom flytta :)

Känner mig trött o matt i kroppen idag.. Mitt knä värker efter att jag slog i knät rejält i databordet förut, känns som mitt knä är apsvullet...

Imorrn är det fredag igen...Snart nyår...Då SKA ja vara frisk..Förra året låg jag i magsjuka hela nyår...

Fick en bil av syrran precis som hon tog när jag inte fick igång mac´s bil i norrköping när vi skulle åka en sväng.. Så pierre o stefan fick skjutsa mig en bit eftersom min front stod mot husväggen o stefan kom inte åt där när han skulle kabla igång bilen...
Kolla va dom är fina

image507

Foffe spelar sitt DS

image508


Nä nu ska ja slappa.....

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback