Gävle

I fredags kom Malin hit efter jobbet..
Vi tog det bara lugnt på kvällen för jag var helt slut efter veckan...
På lör åkte jag o Malla o hämta Angelica med barn..
Sen hem o stresspacka o lägga barn o säga hejdå..
Sen åkte jag o Pierre till Maria o hämta henne o Mattias..
Sen vidare till Gävle.. Var en sväng hos Marias pappa innan vi åkte till Kerstin o Roger..
Duscha och gjorde oss klara o drack en liten drink.. vid 17 tiden gick vi ner till restaturanten för att möta upp alla andra.. Anna-Lisa fyllde 85 (Pierres mormor)
Åt supergod mat och smaskigt vin :)
Efter maten gick vi hem till Anna-Lisa och fikade och fortsatte inta alkoholhaltiga drycker (inte jag för jag fick sån jäkla värk) men nästan alla andra roade sig med diverse likörer,whiskey,öl, lingondricka osv..
När vi var klara där gick vi till en bar o tog 2 öl..
Var hemma vid 23.30 typ och då började jag,pierre,kerstin,roger,hasse kolla på efter bröllopet.. Men det var bara jag som orkade hålla mig vaken till den var slut, kom i säng 1.30..
Vakna strax efter 8 på sön.. helt slut...
Käkade lunch och sen gick vi ner till gästriketomten o kramades lite :)
Tror han sa att han har vari gästriketomten i 19 år... Det är lång tid..
EFtersom ja känner tomten privat så passade jag på att ta lite kort på honom o mig..
Hade ju skämt ögonen ur mig om ja inte visste vem det var, då hade jag absolut inte vågat det.. haha..
Handla lite på stan efter det med svärmor och sen åkte vi o hämtade Maria o Mattias och rörde oss hemåt..
Fick stanna på halva vägen, för min bil lät nåt fruktansvärt...
Gick inte över förrän vi kom t stockholm.. eller det gick inte över men ljudet minskade lite iallafall...
Ringde Mac som hjälpte mig lite att försöka klura ut vad det kunde vara, men det ska inte va nåt farligt iallafall..
Kom hem vid 18 tiden då höll Angelica på o bada alla barn ( våra 3 och hennes 2)  Jättegulligt av dig :)
Hon hade dessutom lagat mat till oss när vi kom hem :)
Tack Angelica vad du är söt!!!
Nu på morgonen har jag lämnat barnen o Angelica o hennes barn börjar låta lite därinne nu som först.. Jäkla morgontrötta männsikor.. kl är ki 8.30 ju... haha..

Just det.. Kattungarna har börjat gå nu.. såååå söta.. snart kommer dom börja hoppa ur korgen.. dom är på god väg redan nu.... kul :)


Anna & Anti

image458

Linn, Anna, Danne och Becke

image459

Roger & Kerstin

image462

Ann-Sofe och Linn

image463

Danne,Becka o Lillan

image464

Lillan & Hasse

image465

Kerstin & Roger

image466

Jag o tomten

image467



image468

Kerstin o Danne

image460

Kristina,Anna, Jag

image461

Kommentarer
Postat av: madde

Haha de syns inte att det är Roger;-)

2007-12-03 @ 09:20:25
Postat av: Nettan

Vill oxå krama tomten=)

2007-12-03 @ 12:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback