jaha..


Hej!

Idag har vi varit och köpt julklappar...
Har iallafall konstaterat att det är DYRT att ha 3 barn att köpa till..
Förstår att alla butiker tjänar bra kring juletid.
Sakerna på Foffes önskelista var för drygt 8000:- och det var inte mycket saker.
Men ja tror att barnen blir nöjda med det dom kommer att få.
Iallafall Christoffer och Matilda.
Oliver har vi ju fått "gissa" oss till vad han vill ha eftersom han inte säger nåt själv.
Ungefär 4 timmar var vi hemifrån och shoppa..
Min söta granne Susanne var barnvakt under tiden.
Så fick jag träffa söta Nettan en stund också.. hon trodde nog att jag var en elefant eller nåt när jag började springa mot deras bil.. haha...
Pierre har precis åkt hemifrån.. Han ska på Motorhead konstert ikväll...Vet inte alls när han kommer men ja kan nog tippa på att ja sover som en stock då :)
Har fått upp vår TV i sovrummet på väggen nu också efter mycket om o men...
Barnen är busiga till tusen.. dom har inte sovit idag.. Eller Oliver hade sovit i typ 30 minuter, han brukar sova i 2 timmar annars, så han är dötrött...
Annars är det inte så mycket nytt..
Jag bakade pepparkakor häromdagen med mina barn och grannens Oliver...

Här är Kissarna som dom ser ut nu.. Dom har blivit sjukt stora och har börjat gå omkring i lägenheten nu och upptäcka världen lite :)

image469


Oliver,foffe & Matilda bakar pepparkakor..

image470


Oliver kavlar ( Sen åt han upp all deg o struntade i att baka nåt)

image471


Oliver,Thildas och Foffes klara pepparkakor... jättefina..

image472


Kissemissarna igen..

image473


Jag och Susanne satt ute sent igårkväll o drack kaffe, några klunkar vin, åt saffransbullar o rökte :)

image474

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback