Lucia

Lämnade barnen igårmorse på skola o dagis, sen åkte jag hem till Nettan..
Åt lite frulle o kolla lite på VBÅ..
Sen åkte vi till Södertälje och tittade på diskmaskin..
Var o kolla i tisdags också, men då hade dom inga inne...
Men det hade dom igår..
Så nu har jag ÄNTLIGEN en diskmaskin...
SÅÅÅÅ skönt,
Tack Nettan för hjälpen med att både handla och köra hem den.. :) :) :) :) :) :)

Hämtade Pierre på jobbet vid 14,30 sen åkte vi till dagis på Luciafirande..
Matilda var överlycklig på morgonen att hon äntligen skulle få vara Lucia, hon har tränat och hållt på hemma jättelänge nu..
Hon var duktig även om hon inte vågade sjunga...
Hon sa till mig efteråt att- Mamma det va för mycket gäster, därför vågade jag inte sjunga, det hade räckt med kanske 3 st gäster.... hahahaha.. hon är för söt ibland..
oliver var pepparkaksgubbe men ville hellre stå hos mamma medans alla sjöng.. :)
fick dagiskorten igår också, dom tog ju i tisdags så det gick väldigt fort, men dom har fått så många påtryckningar ifrån föräldrar eftersom dom flesta ger mor o farföräldrar kort i julklapp..
Foffes kort fick vi vänta på i nästan 2 månader..

Idag har jag bytt lampa på bilen... Ja är duktig :)

ska på utvecklingssamtal på em på dagis om Matilda...
Sen ska ja hem med alla mina barn o ha fredagsmys eftersom Pierre inte är hemma ikväll..

image475


image476


image477

image479


image480


image481


image482



image483


image484


image478

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback