..........

Är på väg t jobbet idag. Dagis ringde 9.45 och bad mig hämta oliver för hans öra rann.. Prata m vårdguiden och dom tyckte de va jättekonstigt att dom skicka hem honom pga det eftersom han inte har feber eller försämrat allmäntillstånd. Han har ju precis avslutat en pencillinkur för öroninflammation. Och när det varar är det ett tecken på att värken släppt.. Men ska gå t vårdcentralen imorgon försäkerhetsskull.. Dessutom går det magsjuka på dagis så ja vet ju vad som väntar i helgen..
14:20 - Via WAP
Men ja jobbar så det får pierre ta hand om :) har fått lite ändringar i mitt schema oxå. Några nätter from v8 eftersom han ska ha ass nattetid from då. Hoppas det blir bra m de oxå schemat. Ja får lite mer fritid iaf..
20:29 - Via WAP
Sitter på jobbet nu och tittar på antikrundan. Väntar på att kl ska bli 22 så ja får åka hem. Ska ju va hemma m barnen imorgon. Hoppas oliver får en tid till vårdcentralen så vi får kolla hans öron. Pierre ska på pmöte kl 15 så vi får väl se när han dyker hemåt.. Matilda o oliver är ju dåliga i magen o ja blev oxå dålig på väg t jobbet idag.. Ont i magen o känner mig frusen o febrig.. Har inte råd o bli sjuk.. Måste ju spara massa pengar t min bil ju :) pierre har redan börjat spara ;)
20:31 - Via WAP
Om 2 månader kanske ja har kortet om ja klarar teorin 26 mars.. Hoppas verkligen det.. Sitter o pluggar i boken just nu.. Mycket info som ska in i mitt lilla huvud men ja har gett mig fan på att klara det o med envishet kommer man långt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback