..........



Igår 13:49
Sl verkar fortfarande inte inse att vi faktiskt bor i sverige där de kommer snö.. Börja tro att kontorsnissarna aldrig går ut :) min pendel går ju 7.31 då hinner ja precis t jobbet. Men from nästa vecka måste ja ta 7.16. Blir och springa från dagis..dom öppnar ju 7. Imorse va den pendeln 20 min sen.. Hatar sl.. Körde igår.. Gick inte alls bra. Gjorde många tabbar även om läraren tyckte de va min bästa lektion. Gjorde helt fel så många gånger.. Fattar inte.. Nya tag nästa vecka :) På en skala mellan 0-100 där 100 är att köra perfekt satte min lärare mig på 80.. Själv tyckte ja att ja va värd 40 kanske 50.. Speciellt med tanke på alla fel jag gjorde..
Gick inget bra alls ju..  Men han tycler ja kör bra o det är ju huvudsaken :)
Trött som fan Idag 07,38
Kl ringde som vanligt kl 5.30. Kom upp ur sängen iaf även om ja va dötrött..sitter på pendeln nu. 1min försenad idag.. Ska bli skönt att komma hem o få sova ikväll. Somna kl 22 igår men känner mig inte ett dugg utvilad. Idag är det ju efterlyst och insider och de vill man ju gärna se.. Får se om ja orkar. Kan ju sova mellan 19-21 ;) igår va de alla hjärtansdag. Vi åt våfflor och hade myskväll..

18,40
Hemma nu.. Trött. men det är massa bra på TV ikväll ju..
Barnen kollar bolli o ja dricker kaffe..
From mån ska ja börja jobba både dag o natt.. Det sjuka är att när vi jobbar natt så jobbar vi 16 timmar men får bara betalt för 11 timmar, trots att vi ska gå upp med honom på natten.. helt sjukt,,
Får lön imorrn.. och nästa vecka.. trevligt :)
Får främmande imorrn och på lördag ska pierre o foffe till stan..
På söndag ska foffe på fotboll och matilda ska på 4års kalas hos en kille som går hos dagmamman hon gick på förut, kul att hon blir bjuden fast hon inte går kvar där....
Ska försöka hinna tvätta en maskin imorrn också.. Har jobbat dag flera dagar i rad nu så ja har inte hunnit..
Börjar bli en hel del tvätt nu så maskinen kommer väl gå varm hela helgen.. hehe..
Imorrn är det fredag, har ja längtat efter hela veckan :)
Jobba ju förra helgen o är ledig den här men jobbar nästa helg.. Bäst att passa på o njuta när man är ledig..
Fast nästa vecka jobbar ja bara 8-16 på måndagen och 16-08 på onsdagen.. sen helgen, så i veckan hinner ja göra massa nytta...


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback