Födelsedagsfest och Palace

Igår överasskade ja madde o mats :)
Dom hade inte en aning om att ja va där.. Malin o ja lyckades grundlura dom.. hahaha..

Kom ner t norrköping 17,30..gick hem till malin först o gjorde mig iordning...
Träffade farmor o farfar..
Malin o ja drack lite alkohol..

Ja O Malla

Åkte ner till Mats vid 21 tiden.. Fortsatte att dricka lite till med Mats o Madde också..
Sen dök Martin o Danne upp lite senare..
lite bilder hemifrån Mats.. Födelsedagsbarnet:


Här har vi då nyblivna 24 åringen Mats "Bumbi" Andersson :)

födelsedagsbarnet


Och Bumbi igen..

Födelsedagsbarnet


Madde övar på Mats:

Madde juckar


Madde försöker gå ner i splitt eller nåt, ja står brevid o garvar så ja nästan pissar på mig =)

Madde splitt

Madde gör ett nytt försök :)

Madde split


Madde o Jag

Madde o jag


Malin o jag pyssas (eller ja iaf)
Ja o Malin


Syskonen

Alla syskonen igen


Syskonen igen =)

Syskonen


Strax före midnatt gick vi ner till Palace,, Dansa så mina fötter värker som f*n..Men men.. det får man stå ut med, tur man inte dansar ¨så länge varje dag..


Jag o Martin C på dansgolvet

Ja o Martin


Malin o Martin o Madde bakom

Malin o Martin C


Madde o Martin

Madde o Martin C


Ja o Danne

Ja o Danne


Madde o Danne

Madde o Danne


Danne,Martin,Madde,Malin o MArtin på dansgolvet

Dansgolvet

Ja o Malin tog taxi hem till henne så vi var hemma till 3 tiden...
Trött som attan.. Somna ganska fort..
Vaknade 9,15.. Hade kunnat sovit en timme till men kunde inte somna om så ja gick till Mc o köpte frukost till mig o madde sen drog ja ner till Mats o drack lite kaffe..
Var hemma 13,45 ca..
Ska snart börja med maten..
Sen blir det filmkväll ikväll..
imorrn ska ja köra brumbrum igen =)

Kommentarer
Postat av: madde

varför har inte ja korten när ajg e på golvet??? Skicka dom!!

2007-02-04 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback