HAHA

Patetiska människor..
Blocka mig.. Varför??
Tål ni inte sanningen eller?
ERA FEGA JÄVLA SVIN..
Önskar er ett helvetes jävla liv..
Hur omogen får man vara, om ni är så säkra på att det är lögn varför inte våga bli konfronterade??
Patetiska idioter är precis vad ni är..
Men ni förtjänar varann kan man ju säga iallafall..
Ni är 2 stora feta idioter.. Och en av er är iallafall j*vligt blåögd..
Finns det nån anledning för mig eller någon annan för den delen att ljuga om en sån sak??
Ok om det hade kommit på tal nu, men det var 16 år sen det kom upp 1;a gången och då fanns du definitivt inte i våra liv..
Ja kan inte annat än att gotta mig i att du är så jävla blind...
Men lev ditt liv med "SK" man som gör som han gör.. Han är ingen man! Han är bara jävligt bra på att manipulera, tro mig, har känt honom sååååå mycket länge än vad du har så kom inte o tro att allt är guld o gröna skogar.. nån gång kommer det fram även till dig, det har det gjort med andra..SKYLL DIG SJÄLV!
IDIOT!!
Skiter fullständigt i att du inte tror på sakerna.. Men ja VET att det är sant.. Kan tom ge detaljer.. Vill du ha det så varsågod att höra av dig.. Men kom för fan inte o säg att ja ljuger för det gör jag definitivt inte!!!!
Ge mig ett lögndetektortest o ja gör det.. Utan att blinka för att få slut på det här jävla skiten..
Kan inte ni sköta era egna liv?
Du känner inte ens mig för fan..
Snacka inte om nåt du inte har en jävla aning om..
Är så förbannad så ja inte ens vet vad ja ska skriva..
Men det kommer  komma tillbaka till dig.. ja lovar...

Kommentarer
Postat av: Nettan...

Tänker på dig gumman..finns här alltid det vet du..puss Jag

2007-02-17 @ 20:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback