Helg

Fick sovmorgon idag..
Somna redan 21,30 igår.. och gick upp typ 8,15..
Riktigt skönt att känna sig utvilad när man vaknar.. Har inte hänt på länge..
Pierre,Burger o Foffe är i Farsta o handlar nu..
När dom kommer hem ska ja dra till IKEA..
Shoppa lite :)
Fast det är bara småsaker ja ska köpa.. Ska titta på ett sängbord visserligen..
Men det kan ja inte släpa på bussen hem sen..

Burger o Linda var förbi igårkväll.. Tyvärr var ja så trött så ja kände mig väldigt osocial.. Men vi kolla skidor iallafall...
Idag ska dom komma förbi igen.. Vi ska spela TP...
Får se hur det går :)

Annars händer inte så mycket.. Betalade min teori idag.. 180:-
Så nu ska ja sätta mig o plugga lite...

Blåögda människor klarar jag mig utan..
Ni får tro vad ni vill..
Men kom inte o säg att det är skitsnack.. Det vet ni inget om!!
Jag VET.. Gör ett förbannade lögndetektortest på mig.. Skulle ja gärna ställa upp på, Då skulle ni få se vem det är av oss som är blåögd egentligen..
Inte f*n är det ja iallafall.. Kan sätta mina barns liv på det!!!
Idioter.. Kom inte o prata om nåt ni inte har en jävla aning om...
Skvallerkärringar hela jävla bunten...

Kommentarer
Postat av: madde

kan inte mer än hålla med!!! Ha ha men dom kan ju tro på vad dom vill. någon gång kanske även dom vaknar upp!! lögndetektor e jag på med:-D Att folk inte har bättre för sig än att snacka o "tro" att dom vet ngt haha säger ja bara. patetiskt är vad det är.....

2007-02-17 @ 11:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback