Helgen

15.00
Helgen har varit relativt lugn.. I lördags var pierre o christoffer i farsta c och handla lite. När dom kom hem åkte ja o christoffer t ikea. Ja handla massa roligt för lite pengar:) det är de som är så himla bra m ikea, att de är billigt.. I går var ja o matilda på barnkalas hos filip som fyllde 4. Matilda var jätteduktig hela kalaset. Pierre o christoffer och oliver var på fotbollsträning.. Hade inte gått så jättebra där.. Just nu är ja på jobbet.. Väntar på att emmy ska komma o lösa av mig kl 16
Sen ska ja hämta barnen.. Hem o slänga i mig nåt att äta och sen ska ja iväg och storhandla. Skulle inte gjort de fören nästa vecka när lönen kommer men de börjar bli tomt redan nu.. Imorgon är ja ledig så då ska ja köra bil, fika m jessica.. Kanske göra nån nytta hemma oxå. På torsdag ska ja pernilla o susanne gå och träna;) får se hur det går.. Ha ha.. Säkert nåt fint ögongodis att titta på iaf och de är ju inte helt fel.. Christoffer fick inbjudan t kalas igår..han blev överlycklig..
Dessutom stör ja mig på en sak. Någon som kallar sig bumbi saknar mig sen han flytta från stockholm.. Vem fan är det? Han hade skrivit t syrran på nån sida att han sakna mig så djävla mycket?? Känner varken igen hans ålder eller smeknamn.. Vem fan är det? Hoppas han svarar snart..blir galen på att ja inte vet vem det är ju... Nån psykopat eller nåt.. Blir ledig så lördag..skönt.. Jobbar fredag istället.. Helt ok eftersom barnen ändå är på dagis då..

17:14
Hemma nu, pierre fixar mat och ja ska snart åka o shoppa mat...
Uppdaterar mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback