Helgen

Jobbade 8-16 i fredags...
På kvällen var vi bara hemma o tog det lugnt.. Kollade på en film...
Igår (Lördag) Var vi med barnen på SATS o titta på Andreas Lundstedt och Mora Träsk..
kl 15,30 åkte jag med Foffe på kalas på Barnadiset..
Kom hem 18,30 men gick in till grannen med Foffe en stund så vi kom inte hem förens 19,15..
Barnen somna som stockar..
Kolla på melodifestivalen... När det var slut gick ja in till grannen och drack lite vin..
Vakna imorse o hade ingen lust att gå upp..
Men det gick ganska bra efter ett tag när ja börja poppa musik och städa :)
Foffe har åkt till Linköping nu.. Kommer inte hem förens på lördag...
Pierre är o tränar o när han kommer hem ska ja gå o träna...
Sen ska ja iväg o jobba kl 16-08..
Imorgon ska ja köra kl 11 och kl 18 ska jag med grannen och gå på ett corepass...
Får se hur det går :)
Skulle egentligen behöva åka o storhandla då.. Men vi får se...
På onsdag ska ja träffa min personliga tränare på SATS.. HeHe...
Har precis hällt i mig lite kaffe nu..
Sen ringde en gammal klasskompis till mig..Det var ett tag sen ja prata med henne så det var trevligt..
Dags att dra på sig träningskläderna!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback