Idag igen

igår 07:44
Kom t pendeln 7.18 missa precis pendeln vilket iof inte är hela världen eftersom ja hinner t jobbet m nästa. Om det inte vore så att den är 14 min sen. Först sa dom 8 men dom 8 blev 14 min efter 2min. Skumt. Så idag blir ja sen t jobbet. Typiskt eftersom vi ska t sjukgymnasten och är lite stressade ändå. Inte så mycket att göra åt.Idag ska pierre hämta barnen.. Han är hemma före mig eftersom de är fredag o han slutar 15 så ja ska passa på att handla.Får lite lön idag oxå. 2000 extra. Sitter inte helt fel
Fick dessutom reda på att ja får månlön den här månaden. Hade inte räknat m det fören nästa månad så lite mer pengar att spara t bilen.. Nice.. Pierre ska hämta barnen oxå eftersom han slutar 15. Så ja ska handla lite. Hinner kanske tvätta o städa lite innan vi får främmande oxå. Har inte tagit fram nån mat ur frysen heller. Sitter på pendeln nu. 15min sen var den. Stressigt blir det på jobbet eftersom vi ska iväg. Men det löser sig. Får ju mig och barnen klara på 20 min om ja är stressad

11:48
Jaha. Sitter på jobbet. Finns inget speciellt att göra nu så ja pluggar lite teori. 3timmar kvar innan ja ska gå hem. Gästerna kommer redan till ca 16.30 trevligt :) så idag blir det nog hemkörningspizza t familjen. Men det är ju gott så de gör inget. Måste ju kolla på slalomet så ja har inte tid att va i köket idag ;)

13:38 -
Fortfarande på jobbet. Har varit en väldigt lugn dag. Kanske för att det är fredag o man är lite sliten. Väntar på att kl ska bli 15 så ja får åka hem. Dags att fika lite snart..gott m lite kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback