Lång natt framför mig 21 februari

 
Är på väg t jobbet nu. Börjar kl 16 och slutar kl 8 imorgon.. Har egentligen sovande jour utan betalt. Dom senaste nätterna har han haft nån sovandes där och han har tydligen varit vaken hela natten. Hoppas de inte blir så inatt m tanke på att ja ska va hemma m en sjuk matilda imorgon.. Måste få sova.. Men ska ta ett samtal m chefen imorgon. Eftersom han tydligen är vaken på natten nu så måste vi ju fan få betalt för det oxå. Helt sjukt annars ju.. Då tänker jag inte jobba natt. Förlorar 30tim i månaden
Men men. Kommunen ska ju spara pengar.. Idioter är vad dom är.. Vi får väl se vad som händer.. Hoppas natten blir lugn. Annars har ja m mig korsord och körskoleboken så ja kan plugga hela natten :) imorgon är det tänkt att ja ska träna kl 11 men det blir väl inte så om matilda är sjuk.. Får träna imorgon kväll när pierre kommer hem... Nu ska ja gå av pendeln..uppdaterar säkert senare

21:39
Jaha.. La mig i sängen på jobbet och precis då ropa min brukare.. Bara att gå upp igen. Kommer bli mycket spring inatt upp och ner.. Har för mig att man inte får jobba så länge som ja gör om man är vaken. Ja jobbar ju 16timmar. Kommer nog va vaken typ hela natten. Och imorgon ska ja nog ha matilda hemma så de blir inge sova. På fredag jobbar ja 8-16... Jävla klocka o skrämma skiten ur mig varje hel och och halvtimme.. Godnatt eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback