Tidig morgon

 
07:34 Ville så himla gärna ligga kvar i sängen imorse när kl ringde 5.30 men min älskling hade gjort kaffe t mig:) barnen upp o självklart hade oliver bajsat ner hela han o sängen så det var bara att byta sängkläder..o ställa honom i duschen.. Iväg o lämna christoffer först. Missa den första bussen eftersom han söla som attan m ytterkläderna idag.. Men ja hann iaf m min pendel men hann inte följa honom ända fram t skolan.. Han tycker de är lite läskigt när det är mörkt.. Längtar t imorgon, då är det fredag..
Ska slappa o de lugnt imorgon. Tänkte gå t sjörövarparken m matilda och christoffer på lördag. Matilda har sån himla överenergi sen hon börja dagis så får hon inte aktivera sig i helgen kommer det bli världskrig här hemma. På lördag är de iaf tänkt att ja ska på tjejkväll som de ser ut nu. Skönt att göra nåt. På måndag är ja ledig o då har ja en hel drös ö kläder att ta itu m som ska tvättas o städa lite ska oxå göra dessutom ska ja ut o köra lite brumbrum oxå. Måste bara ringa o kolla vilken tid det är

15:31 - Den som uppfann sltrafiken skulle ja kunna slå m nåt hårt i huvudet. Har inte hänt en enda gång att tåget varit i tid.. Dessutom kom vikarien alldeles för sent så ja missa de tåget ja skulle ta. Undra vad som händer härnäst? Man kan sammanfatta min dag som ett enda kaos.. Hoppas verkligen dagen imorgon blir bättre.. Skulle hinna handla strumpor åt christoffer oxå men de sket sig ganska rejält.. Får nog klona mig ggr 4 eller nåt för att få nåt gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback