....

Igår hade jag Foffe hemma, han vaknade på morgonen och var kritvit i ansiktet o mådde inte alls bra.
Så han ville vara hemma, men det tog inte alls länge innan dom var igång o bråka...
Min dag igår kan man väl sammanfatta som katastrof..
Vet inte vad de var med barnen men dom bråkade hela tiden, Satte snarskank på varandra,bet varann,retades osv osv.. Listan är lång..
Det var ju första dagen jag var ensam med dom på ett tag är inte van..haha..
en jag fick lugn o ro för vis  åkte jag till ICA Maxi o storhandlade...
Kom hem kl 20 o då låg barnen och sov som grisar..

Imorse ringde min kl 6.00..
Jag skulle stryka o göra mig klar för en intervju..
O väcka pierre o barnen, åkte till intervjun vid 7,30.. Kom hem vid 9,40 typ..Dötrött...Hatar o bli väckt av en väckarklocka det var läge sen sist=)

Dagiset ringde igår också och vill att Matilda ska börja på 3-5års avdelningen men vi ska säga ifrån om det, blir så bökigt med inskolningen då måste vi båda vara där med ett varsitt barn på en varsin avdelning...Jag vet ju inte om ja åker på att arbeta då heller..
Så vi gör som det var sagt från början för tydligen kunde dom inte ha inskolningen på samma avdelning..tråkigt, det hade underlättat massa för oss...
Men nu är det som det är så det är bara att acceptera..

Snart dags att åka och hämta foffe på fritids...
Fick reda på imorse att foffes ena fröken ska ha matilda o oliver på dagiset för hon ska tydligen börja jobba där.. Tycker jag är jätteskönt för hin är en väldigt bra människa, då är det ju också nån man "känner" som tar hand om barnen, det är ju lite tryggare..

Matilda och Oliver är på Matildas rum och leker.. Jättelugnt o snällt..
När foffe är hemma trissar dom ju upp varann enormt.....
Syskonkärlek kanske =)
Imorgon ska väl ev Foffe åka till lkpg..
Han börjar ju skolan igen på måndag.Sen är det ju inte lov förens sportlovet..

Idag har svärfar o Karin varit här en snabbis också...
Hämtade backar och flyttkartonger som vi lånade när vi flyttade hit..
kramas lite med barnen så kanske dom får vattkoppor...haha..
Tänker på er :(  Ska hålla alla tummar o tår jag kan...

Dags att göra oss klara för en promenad till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback