......

15:50
Är på pendeln på väg hem nu. Dagen har gått bra. Åkte samma tåg som grannen imorse så ja fick lite sällskap. Men blev sen t jobbet för att där jag hämtar nyckeln nu fanns de ingen personal. Trots att de ska va bemannat dygnet runt. Men som tur va sov han när ja kom. Pierre ska fixa jättegod mat till mig idag.. Gott. Imorgon ska ja gå i skolan 4tim. Christoffer har öppet hus så dom har lektioner som en vanlig skoldag. Ska bli kul o se hur han har det där. Oliver o matilda mår mycket bättre nu. Skönt för dom..

23:15
Är dötrött.. Känns att man inte är van att "jobba", vakna av väckarklockan o stressa iväg.. Pendeltågen är sena osv...
Pierre är inne hos grannen.. Ja har stått o pratat skit med pernilla...
prata lite om sats.. Ska bli skönt o komma igång med träningen 19 februari.. Känner att ja har en himla massa inplanerat nu ett tag framöver..
har tagit ut pengar till mitt körkort nu, så på måndag ska ja gå och köpa 30 körlektion.. 12000:- men har gett mig f*n på att ha körkortet till isommar så ja ska köra dubbellektioner av bara f*n nu..
Pierre ska betala bil o allt därtill bara ja kör honom.. haha.. tycker ja låter som en bra deal..
Men ingen billig med tanke på vad vi ska köpa för bil :)
Så nu håller ja på o pluggar teori för fullt..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Lycka till med körkortet :)

2007-01-27 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback