BVC

Idag kl 15 ska jag till BVC med Oliver, han ska vaccinera sig..
Stackare.. Matilda ska med och hon kommer nog grina mer än Oliver för han brukar inte säga ett ljud, men hon kommer nog tycka synd om honom.. hehe..
Har precis kommit hem, har lämnat Foffe på skolan och idag är det Pierre som hämtar honom...

Och imorrn ska ja jobba 8,30-17.. Hoppas det går bra för mig men det tror jag..
Hon valde ju mig och struntade i att intervjua dom andra..
Eftersom hon tyckte jag var så himla trevlig :) Alltid kul att höra..

Annars har det inte hänt nåt speciellt..
Går på den här dieten än.. Har klarat mig till dag 4 utan fusk...
Och det syns på vågen också.. -3kg..
Har 3 kg kvar som ja vill gå ner men gärna några kilo extra vore ju kul..
Hoppas man inte går upp lika fort igen, pierre brukar iof inte göra det..
Men nu vägde han 5 kg mer än mig när vi började dieten och han vill gå ner mer än mig så vi får väl se.. Än såläng har han "bara" gått ner 1 kg drygt, men han brukar rasa sista dagarna..

På Söndag fyller Oliver 1 år.. Helt sjukt vad tiden går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback