Dagis

9-12 var mina änglar ensamma på dagis idag..
Det gick superbra för dom..
Dom åt lunch där.. Båda hade ätit jättebra..

Igår vid 16,30 tiden så ringde vår hemtele...
Då var det den tjejen som jag var på intervju hos på haninge kommunhus..
Killen som jag hade sökt tjänst hos var inte riktigt min grej, men nu hade hon ju rekomenderat mig till någon annan klient..
Hon ringde ju för några veckor sen o sa det... Sen skulle vi höras av några dagar efter det för att ev boka en tid med honom o hans föredetta fru..
Men har ju inte hört nåt så ja trodde inte det blev nåt, men nu ringde dom igår så på måndag ska ja träffa dom... och om ja får jobbet så börjar jag redan på onsdag..
Det är ju fast.. Bättre än som timvik iallafall..
Hoppas på det ialalfall..

Har suttit hos grannen på förmiddagen när barnen var på dagis..
Fika o åt frukost :)
kunde inte va i min lgh för dom har bilat i vårt badrumstak..låter ju som f*n

O ikväll mellan 17,30-21 ska ja sitta modell... kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback