Dagis..

Barnen är hemma idag också.
Oliver är feberfri, Matilda hosta o feber o Foffe bara hosta...
Själv vaknade jag med jorden j*vla klump i halsen..
Men det är bara o bita ihop..
Idag ska ja ju bara jobba 2 timmar, men imorrn o fredag är det hela dagar..
Har ringt till både dagis o fritids och ändrat barnens tider..
Foffe kommer ju börja 7 typ o matilda o oliver 7,15 ca när jag börjar 8..
Tur att det inte är varje dag.. Då får man ju sova en timme längre när ja jobbar kväll eller är ledig..
Pierre är ju bra korkad.. Han ahr tagit ut fp from idag till måndag.. Men idag och på måndag ska han ändå jobba till typ lunch för att "hjälpa till".. haha.. jobba utan lön.. kul... not..
Oliver somna precis o matilda ligger o kollar på narnia i min säng..
Vill bara att dom ska bli friska nu.. Men när ja prata med dagis sa dom att om barnen mot förmodan skulle bli hemma hela den här veckan så behöver dom inte börja om inskolningen... Så skönt..Utan då går dom 9-14 på måndag och börjar "på riktigt" på tisdag, men då är ja ledig så skulle det krisa sig så är ju jag hemma...

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Lycka till med jobbet det kommer att gå jättebra

2007-01-24 @ 09:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback