En ny dag...

Hej!

Idag känner jag mig mer död än levande..
Kom hem vid 00,45 inatt, men somnade inte förens 01,30...
Kl 6,45 ringde mitt larm men jag vaknade inte förens 6,49..
Haha.. har nog aldrig tagit mig 4 min att vakna av larmet..
Har iallafall fått 4 fasta tider på en månad...
Fast det är 2 st dubbelpass, men det gör inte mig nåt eftersom jag kan vara hemma med barnen nån dag i veckan då istället..
Ska på inskolning på dagis mellan 10-11 idag..
Hoppas att det går lika bra idag när det är massa barn där...
Foffe är hemma också..
Men imorrn ska han till skolan...


Idag sänder jag en tanke till en vän som inte har det så lätt just nu.
kämpa på, det blir ljusare!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra blogg du skriver :)

2007-01-16 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback