Helgen

I fredags var vi hemma o kollade på TV:n, men vid 21 tiden gick jag ut för att prata med Pernilla.. Fastnade visst där i typ 2 timmar... haha...
Pierre gick in till Tibor o Marie med Julle..
Vid 00 tidne kom han hem när Pernilla o ja stod ute o rökte..
Jag somnade kanske vid 3 tiden på natten av olika orsaker..

Igår åkte jag o Foffe till skolan 9-13.. Var med honom på hans lektioner..
Han var duktig,,, Myror i rumpan hade han garanterat, men det gick bra ändå, alla föräldrar fick äta lunch där.. Sen åkte Foffe o ja direkt till Högdalen, jag skulle handla lite..
Kom hem till ett färdigdukat bord :)
Kollade bolli osv.. Vid 20 tiden gick jag upp till Johan & Linda.. Drack lite.. Färgade Lindas hår.. Blev jättefint.. Kom hem strax innan 1 inatt o då va Pierre fortfarande vaken..  Så vi kom i säng vid 1,30 typ..
O imorse vakna ja 8,45.. Sovmorgon och det är ju inte värst fel...

Idag ska vi äta pizza.. Och sen är det fotbollsträning kl 15..
O imorrn ska barnen till dagis igen.. Hoppas det går bra för dom att sova där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback