Jaha.

Idag åkte pierre o foffe in till stan...
När dom kom hem hade pierre beställt tid hos mig hos frissan..
Så här blev resultatet :

Nya frillan


Är faktiskt nöjd..
Sen har vi haft främmande.. Johan o Linda var här..
Dom gick vid 21 tiden i då gick pierre o la sig..
Så ja är ensam upp nu.. tråkigt...
Vi ska åka till London vi 4a sista helgen i april..
Hoppas o tror det kommer bli kul..

Lägger ut lite andra bilder också..


Oliver & Mysan

Mysan o Oliver



Jag sminkad 20-tal (bara ena sidan andra är osminad)

sminkad



Jag sminkad 60-tal på min högra sida (rosa läppar) & 30-tal på min vänstra röda läppar)

Sminkad



Jag spelar eyetoy med barnen, här kastar jag diskus.. hahaha

Spelar eyetoy med barnen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va lik du va madde på den första bilden.. (efter frisörbesöket) det vart jättebra, annorlunda men snyggt... kram på dig...

2007-01-22 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback