Jobb

Var ju på intervju igår..
Jag tyckte själv att den gick jättebra..
Han som jag ev ska jobba åt verkade jättetrevlig och likaså hans fd fru..
Var där i kanske 40 min.
När jag skulle gå hem så gick jag med en av hans nuvarande assistenter.
En jättetrevlig tjej i min ålder..
Hon hade träffat dom andra 3 förra veckan som dom hade intervjuat..
Meningen var ju att nån av dom 3 skulle få jobbet men ingen av dom var inressanta för dom..
Så dom hade ju frågat Maria som hon heter på haninge kommunhus om hon inte visste nån annan som kunde komma.. Då hade hon rekomenderat mig ju via mina referenser...
Så idag får jag besked.. Hoppas att jag får det!!
Jag gick iaf till pendeln med hans assistent och hon var typ 100% säker att jag skulle få det..
Men det kan hon inte veta med säkerhet... Men man kan ju hoppas hon har rätt...

Matilda o Foffe är hostiga... Så foffe ska vara hemma idag.. Matilda vet jag inte än hur det blir, ska ringa dagis vid 7 tiden o prata med dom..
Men Oliver ska nog gå iallafall.. Han är ju inte hostig eller febrig..
Det var ju några barn igår som hade feber på dagis..
Iom att det är inskolning så är dom väl inte så noga kanske, men hur kul är det om dom andra barnen smittar mina så dom missar insklningen då?? Inte speciellt..

Annars har det inte hänt så mycket.. Umgås ganska flitigt med vår granne Pernilla..
En tjej som verkligen har hjärtat på rätta stället..
Vi är  väldigt lika och har i princip varit med om samma saker så vi har mycket att prata om kan man säga..Det brukar bli mååånga cigg på framsidan =)

Har precis hällt i mig mitt morgonkaffe.. Gott var det :)
Matilda är färdigklädd så det är bara mina killar som ska få lite kläder på sig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback