Nyår

Låg ju i princip hela dagen o kvällen igår..
vid 21tiden kände jag mig lite bättre o gick upp.. foffe o pierre kollade på sunes sommar..
Foffe fick lite gottit o cocacola.. Sen vid 22 ville han ringa till sin farmor o säga gott nytt år...
Vid 23,40 gick han o ja ut för att kolla smällare...
Såg några sen gick vi in o la oss..Dötrötta båda två..
Tråkigaste nyår ja nånsin haft..typiskt att bli sjuk just igår..
Idag känner jag mig bättre..

Imorrn ska pierre börja jobba igen.. tråkigt, har ju vant mig att ha honom hemma nu,,
foffe ska till fritids..
Han ska få leka av sig lite.. Han är rastlös av att vara hemma så här länge, nu har han ändå "bara" vart hemma i 10 dagar..
Foffe vaknade nyss,, Så han ska få lite frukost vi andra åt redan kl 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback