På väg o i tid :)

 
Nu är ja på pendeln.. Lämnade christoffer 6.55 o dom andra 7.05 o min pendel gick 7.16.. Men morgonen har gått bra. Kl ringde 5.30 då va pierre kvar hemma än. Han hade gjort christoffers frukost o plockat fram deras ytterkläder. Deras kläder o gymnastikkläder la ja fram igår..gäller o ha förberett allt när man har 3 små.. Lämningen gick bra. Det va bara en fröken där som inte är deras så oliver blev lite ledsen men de gick över lika fort igen. Hoppas matilda sover idag. Hon har inte gjort de på 2 dagar
Så både igår o i förrgår somnade hon framför tvn vid 16tiden. Igår körde ja brumbrum oxå :) det gick jättebra. Fick lite skäll för att ja kolla på växelspaken i början. Men i slutet klarade ja att inte göra det.. Körde i korsningar och på småvägar i ett villaområde men ändå trafikerad. Så nu ska ja köra nästa vecka igen. Fick lite hemläxa oxå i körhäftet. Ska ringa o boka teorin idag om ja hinner. Han tycket ja va duktig o trodde ja skulle klara de galant. Kan ju behövas några extra lektioner om ja måste vänta på uppkörningen länge..

10:16 - Via WAP
Är på jobbet nu. Rörigt värre.. Ordinarie är sjuka och de har varit vikarier här o inget är rätt. Blir galen tur vi har apt nästa vecka. Ikväll ska ja på fmöte kl 18.30 till 20.30

12:54 -
Fick reda på en kul sak imorse.. Åkte samma pendel som min chef från kommunen. Hon sa att dom ska utöka min arbetstid som de ser ut nu. Han ja jobbar åt ska få mera timmar så då kommer ja jobba nån natt ibland oxå. Men de gör mig inte så mycket de ger bra med pengar ju :) såg min bil som ja ska köpa igår.. Spara spara o spara.. Har pluggat här idag.. Mycket som ska in i huvudet och dessutom ska det fastna :) idag får ja äntligen nyckeln, på tiden tycker jag..

15:30
Strul.. Blir galen. Hade imorse fortfarande inte fått nyckel t min brukare så ja fick hämta nyckeln på ett annat ställe vilket är jordens omväg.. Den ska lämnas tillbaka direkt när jag slutar. Stressar som en idiot för att hinna dit innan ja äntligen ska få egen nyckel på kommunhuset. När ja kommer dit är det såklart ingen där.. Skiter i det o går t kommunen o säger att ja inte kunde lämna tillbaka nyckeln o orsak. Va tvungen o hinna m pendeln 15.28.. Då säger kärringfan att det alltid är bemannat där
I helvete heller att det är eftersom det är 2a gången det inte är nån där. Sist fick ja vänta en kvart men då hade ja tid iaf.. Jävla nötter.. Nu är ja iaf på väg för att hämta min sötnosar.. Hoppas matilda är på bättre humör idag än igår iaf.. Hem o laga mat sen föräldramöte sen bums i säng, ska bli så himla skönt att sova. Har längtat efter sängen hela dan :)
Har kommit hem från föräldramötet nu..
Gick bra.. Lite rörigt o mycket o lägga på minnet bara.
Var tvungen att visa upp mig eftersom dom andra föräldrarna på avdelningen ska komma till mig om det är något eftersom ja är föräldrarådsrepresentant...
Trött som attan är jag..Ska plugga lite körkort nu sen ska ja försöka sova..
Fick iallafall hem en glad Matilda idag som hade sovit.. Superskönt..
En av fröknarna hade kliat henne i håret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback