Städ o jobb

Har storstädat hela lägenheten...
Jobbigt men det blir ju fint...
Vet ju inte när man hinner nästa gång om ja får jobba..
Dom ringde från intervjun jag var på förra veckan..
Dom hade ev en tjänst åt mig som skulle bli ledig om ca 2 veckor men det är inte samma kille som det handlade om på intervjun..
Så vi får väl se.. Det är en 75% tjänst.. så då jobbar jag 8-15 eller 15-22..
Då kan ja hämta barnen tidigare så slipper som gå på dagis så mycket...
Så vi får väl se... Tyvärr ville som träffas imorrn eller fredag men då jobbar ju jag som vikarie..
Så vi skulle försöka hitta nån tid nästa vecka som passa oss..
Och sen ska hon försöka få tag i hemtjänsten ja jobbade¨på i norrköping..
Mina barn sover som grisar så det är lugnt o skönt här hemma nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback