Torsdag

Idag 07:24 (Uppdaterad Idag 10:54)
Övrigt, 8 läsare totalt
07:20
Hej! Fick jobbet iaf. Jobbade två timmar igår sk "intro". Och nu är ja på väg t jobbet för ja går på mitt schema idag. Känner att ja kanske borde gått brevid lite mer. Men det går nog bra ändå. Har ju ingen nyckel t honom än så ja måste gå t larmpatrullen och hämta den nu. Och lämna den efter jobbet o hämta den igen imorgon bitti. Pierre är hemma m alla barn. Han ska t vrdc med dom idag. Trött på allt va sjuk heter. Själv fick ja feber igårkväll. Sovit uselt inatt.. Men känner mig piggare nu
7:26 -
Men febern brukar ju vara lägre på morgonen.. Så nu hoppas ja bara att den inte kommer tillbaka mera. Knaprar ju bafucin och diverse halstabletter ändå för halsen... Har inte tid och vara sjuk nu
10:54 -
Jaha.. Är på jobbet.. Han vilar nu så då passar ja på att sitta m min mobil en stund.. Prata m pierre precis. Oliver och matilda hade öroninflammation och dessutom hade matilda lunginflammation.. Mindre kul. Men nu vet ja iaf varför hostan inte ville ge med sig.. Men nu får dom iallafall medicin.. Så.. Dagis here we come :) på måndag alltså ;) känner mig relativt frisk just nu. Hoppas det håller i sig så ja inte blir sämre. Men halsen mår inte alls bra..

18:30
Har kommit hem nu, tog mig 1 1/2 timme hem.. Var tvungen o springa lite ärenden åt han ja jobbar åt..
Oliver sover o dom andra kollar bolli..
Pierre är på affären..
Börjar bli tomt igen.. Förstår inte var all mat tar vägen..
Själv är ja dötrött o tänkte lägga mig kl 21 när efterlyst börjar.. Somna inte förens vid midnatt igår o sen kom matilda upp vid 3 inatt o ja va uppe med henne ett tag..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter lite jobbigt med alla sjuka barn, men grattis till jobb iallafall!

2007-01-26 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback