Väntar

12:55
Sitter o väntar på pendeln. Ska t haninge kommun och skriva mina anställningspapper och få lönebesked. Sen ska ja jobba 15-22. Ska gå en sväng i haninge c o kolla om ja hittar nåt fint t tjejkvällen på lördag. Idag har ja gjort en skitkul grej. Har betalat o bokat 30körlektioner. Så imorgon börjar ja. Så alla söder om stockholm. Håll er inne :) har bokat alla lektioner o min sista körning är 4 april. Hoppas slippa köra så mycket mer än det. Vill ju ha kortet nu eller helst igår :) nu jävlar finns de ingen återvändo för mig. Känns bra o ha det betalt o klart nu. Har ju velat haft kortet bra länge nu så de är på tiden nu. Pierre har ju lovat att köpa bil o betala skatt osv bara ja kör honom om han vill :) kunna åka iväg i sommar o slippa tåg osv. 1000 kr t/r t norrköping för alla oss m tag. Och inte ens halva de om man kör bil. Då kan man åka 2ggr :) imorgon kl 11.45 ger jag mig ut på vägen. Spännande som attan
22:20 
Nu sitter ja på pendeln på väg hem. Har pluggat i körkortsboken några timmar nu medan han sov. Har lärt mig lite iaf. Är lite nervös för imorgon. Men de ska nog gå bra hoppas jag. Däremot är ja lite sur på jobbet. Men ska ta de på pmötet nästa vecka. Fast egentligen bryr ja mig inte men ja kunde ju fått den infon innan ja blev fast anställd kanske men men. Är hungrig. Har inte ätit sen lunch. Kanske ska ta en nattmacka när ja kommer hem. Se om min kära granne är ute nu. Har en del kul o säga t henne.Och ja hoppas hon berättar nått kul för mig också. Men lite har nog hänt på fronten sen hon vi igår o fika.. På lördag ska ja på tjejkväll m henne. Ska bli kul. Vi är ju 2som ska åt samma håll så vi delar ju taxi.. Ska hem o läsa den stooora bunten papper ja fick av jobbet.. Bra sömnmedel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback