......

Idag är jag trött..(som alltid) har blivit en standardreplik av mig tror jag..
Gick upp alldeles för tidigt..(som alltid), men vem bestämmer egentligen när det är för tidigt att gå upp??
Oliver hade bajsat ner sig o sängen... (som alltid)
Böt på honom och gav honom välling.. och hör och häpna! Han somnade om..
Matilda o Christoffer tog varsin kudd o täckte o la sig i soffan och tittade på BK..
Kivades lite om vem som skulle få mest plats i soffan osv..
Först kl 9.40 vaknade Oliver..
Då åt vi frukost..Alla barnen åt med väääldigt god aptit idag.. jättekul..
Sen ställde sig Matilda och Oliver och skulle "hjälpa" mamma..Dom plocka lite med disken i hon och hällde vatten i princip i hela mitt kök...SKITUNGAR..
Lekte o busade runt lite till kl var 11, då var det dags för Oliver att bajsa ner sig ytterligare en gång..
La dom 2 små samtidigt..Både Oliver och Matilda somna på en ggn..
Foffe o ja mös i soffan o kolla på BK.. Jättekul (inte)
Matilda vakna vid 14 och oliver 15.30...
Trots att Oliver sovit länge idag så somnade han igen 18.30..
Konstigt, han har dessutom nästintill varit feberfri.. han låg på mellan 36.4-37.4 under dagen, på kvällen innan läggdags hade han kommit upp i 38..
Matilda däremot har haft feber hela dan och varit en liten argbigga...

Pierre kom hem vid 15.40 ca..Då tog ja min bil o åkte till Örby till Alma för att hämta ett recept, blev bjuden  på kaffe.. inte helt fel eftersom jag inte hade druckit något sen på morgonen..
Vidare till Älvsjö för att hämta upp min shopoholicgranne Pernilla..haha..
Åkte till kungens kurva för att köpa skor, presenter till hennes sambos dotter o lite så...
Och så självklart så köpte Pernilla "lite" till sig själv...
P: AAAHHH Kläderna bara attackerar mig!!! hahaha...(typ så iallafall)
Önsketänkande..
spenderade iaf några timmar där..
Nu sitter jag i fåtöljen i mörkret och lyssnar till mitt tangentbord och en snarkande karl i soffan brevid..usch..
Ska lägga mig strax, upp o jobba tidigt imorgon ju..

Ha det bra alla därute som får gå ut o roa er och umgås med vänner medan en annan sliter arslet av sig på jobbet

BAJ BAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback