/(&%33"#¤()=(&

AAAAAAARRRRRGGGG!!!!

Kl är typ 1 och jag sitter framför datan och är så förbannad att jag kokar...
Förstår inte hur man kan vara så  jävla oansvarig!!!!!!!
Tydligen är det värt att riskera precis allt för den där jävla skiten..
Varför måste allt hela tiden kretsa kring dig???
Fan vad jag är trött på allt detta tjat som aldrig leder nånstans..
När ska de hända nånting? Aldrig?
Sitt inte o skriv i din blogg som du gör när du i nästa stund inte alls menar det, eller visar det iallafall..
Förstår inte vad som rör sig i ditt huvud. Visst ja kan förstå att du mår dåligt övet det som varit, men om det ikväll var så jävla viktigt kunde du ju iallafall ringt mig och sagt till.. Det var bara tur att ja inte hann mer än jag gjorde..
Vad/hur fan tänker du?? Som det verkar nu tänker du inte alls.. Då borde du inte gjort så här efter vårt prat igår/idag.. Vad är det för fel på dig? Du är vuxen men beter dig som en jävla barnrumpa...

FAN FÖR DIG!
DU ÄR DEN MEST EGOCENTRISKA MÄNNISKA JAG KÄNNER!!
HOPPAS DU LIDER OCH MÅR RIKTIGT PISS, MEN DET ÄR VÄL INGEN RISK FÖR DU ÄR VÄL SÅÅÅ OSKYLDIG SOM ALLTID..HAHAHA..BULLSHIT

FAN TA DEJ!!
Hoppas du skämdes när alla såg dig! Du är inte värd mer..

Tack så jäääääääättemycket Johan & Linda.. Like U..

1stycke idiot,skit skänkes, kan tom tänka mig att betala för att bli av med han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback