Jaha..

Ytterligare en dag av mitt UNDERBARA liv har gått..
Sov länge imorse, även om ja låg trångt med dottern i o soffan..
Jag o Pernilla åkte en sväng till kungens kurva, när vi kom hem åkte Pierre o Daniel till Clas Ohlson..
Pierre köpte en pool.. Se om barnen får bada i den imorrn..
Kom hem..Satt ute några timmar o sura..Sen gick jag bort till Älvgården och åt pizza med Johan o Linda,,
Kom hem typ 21.30 o då gick jag till Susanne och vi satt o prat i en timme..
Kom hem nu o är helt färdig..
Foffe mår inge bra, han har ont i magen o är orolig o det känns inget bra... Stackarn..
Imorrn jobbar jag..Har ingen lust alls..Men vad gör man..Jobbar resten av helgen också..
Men skönt när lönen kommer.Ska ju börja plugga 13 augusti oxå ;)

Dags att krypa i kojs

Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback