Ledig dag

Åtminstone trodde jag att jag skulle ha en ledig dag idag när jag skulle städa,plocka,rensa kläder osv...
Eftersom jag jobbar hela helgen och sen är barnen o pierre lediga i 4 veckor så var det min sista "lugna dag" på länge..
Men så blev det inte, sitter just nu med alla 3 barnen hemma..
Sovit jättedåligt inatt eftersom Matilda kom upp till oss innan midnatt, hon har bökat, vaknat o pratat osv osv...
Både Matilda och Oliver hade/har feber igår/idag.. Oliver tar sig för hvudet så ja vet inte om han har huvudvärk eller nåt kanske...
Och eftersom jag har dom 2 små hemma så fick Foffe va hemma också, vilket han hatar mig för..
Eftersom det var sista dagen på fritids innan sommarlovet..
Men jag orkar inte böka ut dom små för att lämna honom på skolan..Då kan han lika gärna vara hemma också..
Känner mig helt slut..Jobbat sen i måndags och är "ledig" idag sen jobbar jag lör,sön,mån,tis...
Hur sjutton ska ja orka???
På onsdag morgon åker vi till Östhammar..
Matilda frågor fortfarande varje morgon när vi ska åka till kyrkan och säga hej då..
Hon har bestämt att hon ska plocka egna blommor och lägga på kistan..
Alla barnen ska med iallafall efter mycket hattande fram och tillbaka med tveksamma barnvakter så bestämde vi att ta med dom till begravningen.. Vilket vissa kanske tycker är konstigt, men det är VÅRAT val...

Nu ska ja dricka lite kaffe och ta en cigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback