minigolf

Igår efter jobbet var jag och Foffe och spelade minigolf.
Det var skönt att komma bort lite, tyckte nog Foffe oxå, få lite egentid med mamma utan småsyskonen..

Idag har jag jobbat, när ja kom hem åkte jag o Matilda och ordnade lite inköp till imorgon när vi ska på begravningen. Barnen måste ju ha nått att tugga på o dricka i bilen..
Annars orkar dom aldrig 2 timmar i bilen,1 timmes väntan innan begravningen och begravningen och fikat efteråt.
Hoppas verkligen dom sover en stund i bilen.
Sorgligt och oerhört tråkigt att man ska behöva gå på begravning.
Barnen är så ledsna. Framförallt Matilda, hon tycker det är så orättvist att hennes farfar måste vara uppe i himlen..
Hon vill ha sin farfar här. Han skulle fyllt 62 år 25 juli. Jävla cancer... Det är en dum och helt jävla onödig sjukdom, Varför existerar den? Om gud funnits hade han väl aldrig tillåtit det, eller????????
Isf tycker jag inte om honom....
Jag beundrar Karin något enormt, att hon är så pass stark som hon är. En riktig stålkvinna är precis vad hon är. Så enormt förståndig och vis.
RIP Tommy Westin f.25/7-1945 d. 4/7-2007

Johan o Linda gick precis hem, så nu ska jag packa.. har inte hunnit packa nåt alls o vi ska åka senast kl 9 imorrn.. Sover kvar i Östhammar och åker hem igen på torsdag..  Ev åker vi/jag till Nkpg på fredag. Vi får se hur det är efter det här...

Återkommer en annan dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback