slarvat

Har visst slarvat lite med min inlägg..
Sen sist har det inte hänt så mycket, jag har jobbat..
Var en heldag och bada med grannen och Foffe..
Skjutsat Finnarna till Arlanda och ska hämta dom ikväll igen..
Sen jobbar jag resten av veckan och helgen..
Nästa helg ska jag åka ner till Norrköping..
Ska försöka åka fre-mån, men vi får se..
Ska försöka hinna med allt..haha..Det är svårt att få tiden att räcka till ju när man vill träffa alla...
Men det ska nog gå o lösa hoppas jag..
Hoppas på att komma iväg fredagmorgon så man hinner avverka 2 besök på fredagen iallafall..
Är dötrött idag.. Har jobbat alldeles för mycket tror jag..Men ja får vara glad när pengarna kommer i augusti iallafall..
Den här månaden blev det typ inget eftersom jag bara jobbat typ 3 dagar i juni..
Nästa vecka får jag rikskuponger ;)
då kan jag äta gott :)
Lägger in lite bilder från veckan..


Barnen badar i vår rosa pool ;)

image286



Oliver bjuder syrran på klubba ;)

image287


Oliver

image288


Oliver

image289


Matilda cyklar

image290


Matilda blåser såpbubblor

image291


Foffe,Fredrik,Joakim,Anu

image292


Matilda med pappa i Östhammar

image293


Oliver hos farbror Fredrik

image294


Foffe badar i Östhammar

image295


Oliver badar

image296


Foffe & Joakim

image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback