Barnvakt ;)

Igårkväll var jag barnvakt åt Jason i några timmar..
Jättemysigt..  Tacl P&D för att ja fick låna honom igen :)
Sen när dom kom o hämtade honom gick jag ut o gjorde min andra kära granne sällskap..
Hon bjöd på sprit o sprite o baccardi Razz... Mums...
Kom i säng vid 1 typ..
Men fick lite sovmorgon... Till typ 8.30...

upp o fixa frukost till barnen..
Gick till affären med Matilda...
Hem o ut o leka med barnen i 1 timme typ..
In o kasta småttingarna i säng medans Pierre o Foffe är i Kungens Kurva och handlar presenter åt Matilda som fyller snart..
Har tom hunnit duscha..Plockat undan lite...

Så nu väntar ja på att barnen ska vakna, o sen att Pierre o Foffe kommer hem..
Då är  det dags att samla ihop allt skräp ja ska sälja imorgon...
Hoppas man bli av med lite skit iallafall..

När ja är klar med det ska jag äta färsk potatis,burkskinka,gräddfil o gräslök..
Sommarmat, eftersom det är fint väder ute :)

Sen ska jag vara barnvakt åt grannens 2 barn...
Vi får väl se när dom kommer hem inatt/imorgonbitti...Aspackade..Haha..
Ja slaggar på soffan... Hoppas ja inte blir väckt av en skrikande full Susanne..Haha..
Återstår att se..

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: angie

skönt att du har hittat trevliga grannar att umgås med. så du får tillbaka ditt sociala liv igen... hälsa barnen o ha det bra...kram kram

2007-06-02 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback