Helgen

Helgen har gått alldeles för fort..
I Torsdags var jag ute o brummade bil ensam för första gången..
Satt o sjöng o poppade stereon på högsta:)
Kom hem runt midnatt...
I Fredags fick jag reda på att jag fick jobbet..
Så imorrn ska ja få mina tider och sen börjar jag i veckan..
Hände en liten olycka här i fredags så jag fick gå in o väcka min stackars granne mitt i natten för att låna deras bil..
Var på sjukan hela natten,men fick sällskap av min andra granne, vi kom hem 4.30..Dötrött..
Gav oss på en tankning på vägen hem..
Gjorde min 1a o supersnygg fickparkering..hehe..
Sov till 12.30 igår...
Var barnvakt åt grannes son i några timmar medans dom var o handla..
Blev erbjuden o köra en annan granne till Jula o bolaget men då hade ja redan lovat att va barnvakt..
Igårkväll grillade vi med Pernilla,Daniel,Emilio,Jason..
Somna sent men fick sova till 9 imorse..
Har gjort tårta idag på fm..Mamma & Stefan kom o fika.. O fira Matilda..
Nu har vi precis ätit.. Är dötrött o vill helst gå o sova..
Är lite nervös för imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback