Helgen

I fredags åkte jag ner till Kolmården, köpte lite kläder o saker till barnen...
Sov hos mamma på natten, vi var hos Karla på kvällen o drack lite alkoholhaltiga drycker, kom inte hem förens typ kl 3.. Sen ringde kl 8,30.. Upp o hem igen..
Kom hem vid 12,30 typ..
Gjorde mig iordning och åkte iväg på 6party..
Kom hem tyo 3,30 inatt...
Kul hade jag men jag är väldigt trött..

Snart kommer svärmor och hennes man... Och kl 15 är det dags för mig att åka till jobbet...
Känner mig inte alls laddad för det, men det går nog bra bara ja kommer dit :)

Imorgon ska ja köra och förhoppningsvis boka tid till gillingebanan..
Sen ska ja hämta Foffe vid lunch för han ska till tandläkaren...

Oliver sover som en stock nu och Foffe är ute o leker o Pierre o Matilda är i affären så det är lugnt o skönt här..

Ska lägga in lite bilder på mina kära grannar från igår :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha ha ha vad rolig du är då......Det blir hämnd bara så du vet!!!! Kram

2007-03-26 @ 20:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback