Hemma...

hemma med sjuka barn..
Oliver är jättemammig.. lämnar jag honom med blicken gallskriker han...
han vill sitta i mitt knä konstant, så det blir inte ett dugg gjort hemma...
Får försöka hinna lite i helgen när Pierre är hemma..

Igår var jag borta med grannen för att träna lite och ha en personlig instruktör grej..
Hon gick igenom maskinerna vilka ja ska använda och hur många gånger ja ska göra dom olika maskinerna...
Sen kl 19 gick jag och Susanne på ett steppass...
Svinjobbigt men väldigt kul..
Så nu blir det nog ingen träning förens kanske på lördag...
Imorrn tror ja inte att ja hinner, Pierre kommer hem sent så det beror på om ja orkar då..
Men skönt att komma igång iallafall..
Håller på att plugga körkortet för fullt också.. Måste engagera mig i det till 100% nu...
Ska ju skriva om 2 veckor...

Ikväll blir det lugnt, kolla på efterlyst... sen är det lugnt hela helgen...
På måndag jobbar jag... Så då ska Pierre vara hemma med barnen :)

Nu ska ja ta hand om barnen...
Dom är ju såååå rastlösa nu när dom är hemma...
Men det går ju inte att sysselsätta dom annat än med att leka med dom på rummet..
Skulle nog inte vara så populärt att gå ut i parken med vattkoppsbarn precis..
På Lördag kommer Foffe hem också..
Han har haft det bra.. Pratade med hans farmor i morse på telefon...
Ska se om ja kan få in lite nya bilder idag.. Har varit dålig på att ta kort på barnen på sista tiden...

Dags att hänga tvätt!!
Sen leka med barnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback