Jaha

Inte så mycket som har hänt..
Foffe har varit sjuk...
Ja har tränat,städat,tvättat osv..
Igår köpte och betalade vi en resa till London..
Så om 1 mån åker vi..
Jag ska flyga för första gången i mitt liv, är lite nervös måste jag säga..
Sen ska ju ja vara borta från barnen ons-mån... Jobbigt som attan kommer det vara, men barnen kommer tycka det är kul, dom har redan börjat tjata om att åka till farfar o karin..Så dom kommer nog ha det bra..

Idag kl 11 uppmanar jag ALLA att hålla sig borta från Stockholm innerstad för då är ja där och brummar... haha..
På fredag åker jag till Kolmården... Får se om ja hittar nåt kul, ska iaf titta på en stol till Oliver...

Idag på em ska jag på möte på jobbet.. Får se hur det går, vår chef är ju inte empatisk nånstans så vi får väl se hur vi lyckas nå fram till henne.. Kanske ska ta med en karl så hon får ett skott i råttan så kanske hon inte är så j*vla sur jämnt... hahaha..


Tack alla mina vänner för att ni lyssnar på mitt tjat o gnäll hela dagarna..
Framförallt mina kära grannar Susanne och Pernilla :)
Me Like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback