Jobbigt..

Just nu är allt åt helvete...
Finns inget ja kan göra...
Om ja pratar med någon blir ja säkert anmäld och det är det sista jag vill...
Är så trött på allt som inte fungerar även efter löfte efter löfte..
Hur länge ska man behöva vänta?
Orkar fan inte med mig själv ens..
Mår bajs o hatar mig själv för att det har blivit så här.. IGEN..
Kanske är det mitt fel??
Det är ju ändå jag som har tillåtit det och inte sagt klart stopp från början...
Blääää...
Hatar mig själv...

Idag ska jag vara hemma med Foffe..
Han har hostat som en idiot hela natten..

Annars har väl helgen varit bra..
Igår var jag och Susanne på ett muskelpass..
Sträckte nån jäkla muskel i vänstra benet och det känns idag också,
Men ska väl försöka komma iväg igen ikväll och träna..
Allt för att slippa den otroligt dåliga stämningen här hemma just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback