Kugga

Fick 48 rätt på teoriprovet och man ska ha 52..
Men ja är glad ändå för ja fick en tid redan på torsdag för att skriva igen...
Det är normalt väntetid på 5 veckor men ja hade himla flyt :)
Så nu ska ja läsa igenom boken en ggn till...

Satt o fika med en granne igår när min mobil ringde..
Det var skolan.. Jag var tvungen att hämta Foffe...
Han hade ramlat från soffan och slagit i framtänderna...
En av hans framtänder är lösa o den är fortfarande lös fast lösare :)
Men han mår bra..

Just nu är det mycket som rör sig i mitt huvud.
Vet varken ut eller in..
Hur ska ja göra?
Vad är bäst?
Hur reagerar andra om ja gör så?
Blir galen..
Kan man inte få ett svar från nån uppefrån eller så så man vet precis vad man ska göra, blir galen på att inte veta vad jag ska göra att få det bra... eller ännu värre... suck..
Man är f*n aldrig nöjd...

Idag har ja kört motorväg... svinkul... fick ju gasa lite :)
Men blev visst lite fartblind.... men det är sånt som händer..
Trafikläraren bara skratta åt mig... Hörrö.. ja tror du har blivit lite fartblind... Ja kolla till på hastighetsmätaren..HOPPSAN!!!
Men men.. Vill klara teorin nu så ja kan boka uppkörningen...

Igår tog ja rejäla krafttag här hemma..
Städade varenda millimeter av lägenheten..Städade ut på framsidan.. sopa o plocka undan skräp...
Damma,dammsög,moppa,skura toaletter,tvätta flera maskiner (Tack Pernilla för lånet av ställningen)  osv.. Riktig vårstädning mao...
Nu är det bara fönstren kvar.. Men det väntar jag med tills dom tagit bort grus...
Vill ju inte göra det 2 ggr som vissa andra nog måste göra... HaHa ;)

Ikväll blir det lugnt..
Sitta o kolla TV o tycka synd om mig själv...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha pilla syftade du på mina fönster eller.... jag tänker bojkotta all städning i år det ska bli riktigt skitigt hemma hos mig.....och fönstren ska bli så skitiga så att jag inte ser ut...

2007-03-16 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback