Vrdc

Har lämnat Oliver o Foffe nu..
Matilda o jag är hemma..
Ska till VRDC med henne..
Måste få nån annan medicin till henne för hennes andningsbesvär..
Hostan är nästan borta helt iallafall o det är ju bra..
Så vi får se vad dom säger o om hon får nån annan medicin..

Ikväll/natt ska jag jobba, så ja kommer inte hem förens 9 imorgon..
Och kl 9,30 ska jag köra... sen är ja ledig onsdag,torsdag,fredag... sen jobbar ja lördag kväll/natt...
Ska köra 2 ggr den här veckan så ja hoppas verkligen inte barnen blir sjuka eller så mer nu utan att dom håller sig friska så att jag får köra 2 ggr..
Håller på o pluggar körkort, regler osv kan ja bra, men det som har med bilen att göra är ja urusel på...
Så ja ska plugga järnet på det nu...

Dags för kaffe!

ByeBye

Måste ringa till morfar också, han fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback