Grilla

Har vi gjort idag..
Madde,Malin,Mats,Elin och Emilia kom upp hit...
Gjorde potatisgratäng med massa vitlök o en tzatziki med ännu mera vitlök i ;)
Madde o Malin hade köpte en 3 årspresesnt till Matilda..
En rosa sparkcykel som hon har tjatat om jättelänge, hon fick den ju lite tidigt eftersom hon inte fyller förens 14 juni.. Men det gör inget, man vet ju inte när bonnarna dyker upp igen.. hahaha..
Nästa helg åker jag ner iallafall.. fre-sön... Har inget speciellt inplanerat på helgen utan bara på lörkvällen..
Foffe kom hem från linköping idag också..

När dom hade åkt gick jag o pierre ut med barnen så dom fick leka lite..
Matilda åkte på sin sparkcykel..Hon tycker den är såååå fin...
Oliver åkte rutschkana.. -jag hjälpte honom säkert upp i den sådär 3000 ggr eller nåt kändes det som..hehe..
Gick till affären sen men dom 2 stora, så vi kom inte hem förens 18.45..
Sen kolla både Matilda o Foffe på Rasmus på luffen..
Och åt lite myspysgodis med mammzi o pappzi :)

Imorrn vet jag inte vad som händer, skulle vilja åka till IKEA o shoppa lite...
Ev kommer Angelica hit och fikar.. Det vore kul, men som sagt du längtar ju ihjäl dig efter mig jämnt så du har inget val.. Du kan bara inte vänta till nästa helg.. haha...

Lägger in lite bilder från idag..
Blev allt som allt typ 80 st, men orkar inte lägga in alla så ja tar några bara..

Bumbi

Mats


Bumbi,Mysan o Madde

Mats Emilia Madde


Matilda o Foffe

Matilda Foffe


Matildas nya sparkcykel

Sparkcykel


Oliver

Oliver


Matilda o Foffe

Matilda


Älsklingen

Pierre


Malla

Malin


Foffe långhårig o tandlös

Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback