Hemma från London

Är hemkommna från London.
Landade igårnatt kl 23.35 och kom väl hem vid 1 tden..
Somna kl 3 typ och barnen kom hem 10 typ..
resan har varit jättetrevlig..Hann kanske inte med så mycket som man velat men hann gå på Camden Market och Oxford Street,Fotboll,China Town,Soho osv..
Dagarna gick så jäkla fort..

Barnen hade haft det super hos Farfar o Karin.. Sovit jättebra o allt ;)
Känner mig fortfarande trött..
Linda o Johan var här igårkväll o när dom gick hem gick jag in till grannen o kom inte hem förens typ 1..

På dagen var jag med grannen o henns barn o foffe och köpte lite kläder till barnen o Foffe fick inlines...Han blev jätteglad...

Lägger in lite bilder nedan :


Pub/Restaurant Prince Alfred utanför


Prince Alfred utifr?


Jag väntar på bagaget på Arlanda


V?ntar p? bagaget p? Arlanda


Pierre


Wetherspoon

Jag på Flygplatsen på hemresan


The Bridge Bar

Jag på flyplatsen


Wetherspoon

Pierre på flygplatsen


The Bridge Bar

Pierre ett nervvrak inne i flygplanet :)


pierre p? flyget hem

Jag inne i Flygplanet


P? planet p? v?g hem

Jag innan fotbollsmatchen


Jag p? fotboll

Pierre förväntansfull innan matchen


pierre p? v?g till Millwall-Bristol City

Whiteleys Köpcentrum


K?pcenter Whiteleys

Tower Bridge


Tower Bridge

Jag i hotelllobbyn/Baren


Jag i Hotellbarn/lobbyn

Mys


Mys igen

Mys igen :)


Mys

Pierre i Camden Town


Lock17 i Camden Town

Jag i Camden Town


Lock17 i Camden Town

Jag fit for fight


Fit For Fight

Ett träd inne på en pub


Tr?d inne p? Waxy O?Connors

Jag på väg till hotellet efter flygresan ner.


Utanf?r Queensway Station

Pierre på prince Alfred


Pierre p? Prince Alfred

Jag


P? O?Neill?s

China Town


China Town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback