Nettan..

Igår var jag hos Nettan..
Det var jättetrevligt, vi satt o mös i soffan..haha.. ;)
Kollade på våra bästa år, åt mcpaj, marängswissh?!?! (stavas?)..
Dessutom körde jag mc donalds driven för första gången.. Men det gick utan att köra över några blomkrukor..

Och idag ska jag umgås med Nettan igen..
Vi ska gå på bio o se se upp för dårarna...
Hoppas den är något att ha, gick inte så många andra bra filmer..

Har precis lämnat barnen o är hemma en snabbis nu innan det är dags att gå till Alma o jobba några timmar..
Är jättetrött.. Oliver vakna 4,45.. Blä.. O Matilda somna inte förens efter 21 igår.. så dom lär väl vara mer döda än levande på dagis idag...
Matilda var så orolig igår.. Hon ville inte sova ensam.. Då sa ja att men du har ju vovven brevid..
-Men vovven kan ju inte prata sa hon då... haha..
Dessutom tyckte hon att ja skulle sova inne hos henne..
Då frågade ja henne om mamma skulle sova på golvet då?
-Nä ja kan flytta in mig så kan du ligga här brevid mig och då ramlar du inte ur.. haha..sötnos..
Hon är så go..
Ska försöka hitta på nån rolig mat åt familjen också..
Eftersom ja inte är hemma när dom kommer hem..

Annars har det inte hänt så mycket.. Våra cdbokhyllor från IKEA kom igår..
Så Pierre roade sig med att skruva o banka o slå igårkväll, vilket inte gjorde mig så road eftersom barnen skulle sova.. Men men..

Dags att gå..

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback