Norrköping

Har precis packat klart min väska som ja ska ha med mig till Norrköping..
Normalt sett brukar jag ha den färdigpackad lång i förväg..
Men jag började inte packa förens 9,30 typ.. 4 timmar innan ja ska åka..Kors i taket..
Men ja tror o hoppas ja fick med allt som ja skulle ha med ialalfall..

Ska möta upp Viktoria på stan vid 17 tiden..
Sen blri det nog en sväng på stan om ja orkar släpa på min väska..
Sen blir det hem till syrran o ta en fika..
Sen ska ja vara social med Viktoria fram till Keny hämtar henne vid 22-23 typ tror jag..
Sen ska jag ut på palace..
Är ju medlem där o fick ett sms igår om att ja o en till går in gratis ikväll..
Men det blir nog ingen alkohol.. Orkar inte med 2 dar i rad.. Är ju lite för gammal för sånt..Haha..
Men det blir nog bra..
Får ju sova imorgon iallafall..Skönt..

Ska gå förbi Mc innan tåget går också o köpa mig lite mat..
Är hungrig men vår frys skriker också efter mat.. Hehe..

Ha en bra helg så återkommer jag på söndag med lite rolig helgnöje o förhoppningsvis lite bilder också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback