Norrköping

Jaha.. I Fredags åkte jag ner till norrköping..
Viktoria o ja möttes på stan..
Sen följde hon med hem till Madde...
Sen kom Angelica, Johanna,Linda o även Madde Mats o Martin..
Ja Malin,Angelica o Johanna drog till Palace vid 23,30..
Men det var itne så mycket kul folk så vi gick hem efter 1 timme typ..
La oss o sov o ladda inför lördagen..

Vakna 7,30 på lördagen.Såklart att man vaknar tidigigt när man får sova hur länge som helst..
Kl 10 gick ja Malin o madde upp på stan.. Mötte Johanna o Lotta o vi gick runt på stan en sväng sen gick vi till 4kök o åt "frukostlunch".. För Johanna hade absolut inte tid att äta frukost hemma innan dom skulle åka o träffa mig, för hon hade inte saknat mig alls... :) hehehe...

Var hemma o fixa lite innan vi gick till Mats vid 18 tiden och sjöng lite karaoke o drack lite alkoholhaltiga drycker..

Just nu är ja hemma med Oliver, ska gå o hämta Matilda snart..
Har varit hos öronläkaren med Oliver...

är kommer lite bilder från helgen..finns några videor också från karaoken i Mats v-rum..
men som tur är så går inte dom o lägga ut här...
Blev jui en del bakom den där jäkla micken..hehe.. Både på fre o lör..


Jag & Thessa på palace dansgolv

image242

Jag & Viktoria hos Madde

image243

Malin hos Madde

image244

Micke,Martin,Mats & Malin

image245

Malin

image246

Madde,Malin & Jag

image247

Jag och Viktoria

image248

Malin,Mats och Jag

image249

Thessa & Madde

image250



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback