1 är borta nu....

Igår kl 16 avlivade jag en av kattungarna..
Den var missbildad på ena benet men i övrigt så vitt ja kunde se frisk men veterinären tyckte att vi skulle avliva den.. Så så blev det..
Men vi har ju 2 små sötnosar kvar..
Idag har ja jobbat lite..ha även pratat med min handledare på praktiken ja ska börja på på måndag...
2 min gångväg hemifrån, toppenbra...
På fredag åker Matilda till farmor i Gävle..Hon kommer hem på söndag igen...
Hoppas att det går bra, hon är ju lite mammig....
Ska se om Pierre ska med o vinka vid tåget.. Han slutar ju inte fören 15 egentligen, men förhoppningsvis kommer han kunna sluta 30 min innan..
Har roat mig med lite städning idag, blä så tråkigt men ack så nödvändigt :)
Imorrn ska ja shoppa skor som ja ska ha på jobbet..

Nu ska ja kolla på roomservice..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback